تاثير ويدئو ماركتينگ در تبليغات

تاثير ويدئو ماركتينگ  در تبليغات

 تو دنياي امروز كه همه چيز در حال جديد شدن و به روز شدن است پس نوع تبليغات هم بايد متناسب با همين جديد شدن رو به جلو حركت كنه. يكي از اين تازه هاي دنياي تبليغات بحث ويدئو ماركتينگ كه از اون براي معرفي محصولات مختلف و برند خودتون مي تونيد استفاده كنيد. اين ويدئو هاي كوتاه بصري مي تونه بهترني روش براي معرفي كسب وكار خودتون به بقيه باشه. به اين روش بازاريابي ويدئويي  گفته ميشه. اما يه نكته مهم در اين بحث هست اونم اينكه چگونه ويدئو خودتون را طراحي كنيد، چه بخش از جامعه هدفتون را مخاطب قرار بديد و از اين ويدئو چطوري استفاده كنيد. مجموعه يلدا با يه مشاوره حرفه اي و اصولي مي تونه به تمام سوالات شما در حوزه ويدئو ماركتينگ در اصفهان توضيح بده. ما آماده ايم كه تمام نقاط مبهم ذهن شما را اول برطرف كنيم و بعد از اون با توجه به نوع كسب وكارتون و هدفي كه براي اون داريد بهترين روش ها را جلوي پاي شما قرار بديم.

اما علت استفاده از ويدئو ماركتينگ چي ميتونه باشه؟ يكي از علت هاي اصلي علاقه افراد به تماشاي ويدئو مي تونه باشه كه ميزان اين علاقه خيلي بيشتر از خواندن مطلب است. تحقيقات بازاريابي نشون داده تعداد افرادي كه بعد از ديدن يك كليپ درست و اصولي اقدام به خريد مي كنند هميشه بيشتر از افرادي است كه مطلبي را خوندن. ويدئو ها مطالب آموزشي را خيلي بهتر و راحت تر منقل مي كنند. و حتي داستان برند شما خيلي راحتر و تاثير گزار تر بيان مي شود. از طرفي موتورهاي جستجو هم به ويدئو ها بهتر واكنش نشون ميدن  و براشون ارزش و اعتبار بهتر و بيشتري داره. دو نكنته مهم در ساخت تيزرها برانگيختگي حس كنجكاوي مخاطب و هدفمند بودن اون ميتونه باشه. وجود خلاقيت در كليپ براي حك شدن در ذهن، داراي بودن پرسونا و صداگذاري و موسيقي مناسب هم از ديگر نكات جانبي مهم در ساخت يك كليپ تبليغاتي حرفه اي خواهد بود.  ما در مجموعه يلدا براي رونق دادن اصولي و امروزي كسب كارتون در كنار شما خواهيم بود.

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.