پلتفرم هاي آنلاين چگونه كار مي كنند

 پلتفرم هاي آنلاين چگونه كار مي كنند

بازاريابي چيست؟

به بياني ساده، بازاريابي به كليه‌ي فعاليت‌هايي گفته مي‌شود كه مشتري را ترغيب ميكند تا فعاليت‌هايي را كه براي تجارت شما سودمند هستند را انجام دهد.

 

استفاده از كانال‌هاي بازاريابي مناسب

يكي از عوامل موثر در افزايش فروش استفاده‌ي درست از كانال‌هاي بازاريابي است. به طوركلي، انتخاب كانال‌هاي بازاريابي متناسب با تبليغ وكمپين‌ها و استراتژي ها كمك مي‌كند تا مطمئن شويد كه زمان، پول و انرژي صرف شده، در جاي درست سرمايه گذاري شده يا خير. همچنين به شما كمك مي‌كند تا اطمينان يابيد كه مخاطبان درستي را هدف قرار داده‌ايد.

تعداد زيادي كانال تبليغاتي وجود دارند:

 

شبكه اجتماعي

پست‌هاي ارگانيك و تبليغات پولي در فيس بوك، اينستاگرام، لينكدين، توييتر و...

موتورهاي جستجو

تبليغات گوگل و ديگر موتورهاي جستجو، مقالات سئو شده‌ي وبلاگ و...

 

بازاريابي ايميلي

ارسال ايميل‌هاي تبليغاتي در قالب‌هاي خبر ويژه براي جلب توجه مشتري

ايجاد landing page مرتبط براي افزايش فروش اينترنتي

با طراحي صفحه‌ي فرود اختصاصي براي هر محصول يا خدمات، مي‌توانيد تصوير واضحي از پيشنهادات خود براي مشتريان ترسيم كنيد.

 

زود شروع كنيد،‌ ديرتر تمام كنيد

مشتريان عموما از مدت زمان زودتري براي خريدهاي مهم خود اقدام مي‌كنند؛ مسلما به دنبال تخفيف و پيشنهادات ويژه هم هستند.

 

توانايي پاسخ به افزايش تقاضا

پيش از اينكه به راه‌اندازي كمپين خود اقدام كنيد،‌ بررسي نهايي داشته باشيد كه همه‌ چيز طبق برنامه پيش مي‌رود و شما در مسير افزايش فروش اينترنتي به مشكل برنمي‌خوريد.

مواردي كه بايد مورد بررسي قرار دهيد:

- كافي بودن تمامي محصولات ( اگر به هردليلي با كمبود يك محصول مواجه شديد، يك برنامه پشتيبان براي جبران بگذارين)

- كاركنان براي درخواست‌هاي بالاتر از حد معمول آماده و آموزش ديده‌ باشند

- وب سايت شما بتواند افزايش ناگهاني ترافيك را مديريت كند

 

 

تاثير اينستاگرام بر فروش

اينستاگرام پتانسيل بالايي براي افزايش فروش اينترنتي دارد. كاربران شبكه اجتماعي ساعات بسيار زيادي را در اين پلتفرم مي‌گذرانند.دشما با يك استراتژي مناسب در اينستاگرام مي‌توانيد موفقيت خود در افزايش فروش آنلاين را مشاهده كنيد.

ترفندهاي افزايش فروش در اينستاگرام :

- استفاده از يك حساب تجاري

- استفاده از تاثير اينفلوئنسرها

- نظرات مشتريان و رضايت آنان را به اشتراك بگذاريد

- استفاده از هشتگ‌ها

 

سخن پاياني

تسلط بر بازاريابي و اصول آن، به تجربه‌ي زيادي در زمينه‌ي تنظيم استراتژي ، نويسندگي و تجزيه و تحليل داده‌ها نياز دارد. علاوه بر آن، شناخت روش هاي افزايش فروش اينترنتي تاثير بسيار زيادي بر جذب مخاطب صحيح دارد. شما بايد به درستي بدانيد كه مشتري شما كيست و چگونه مي‌توان توجه او را به منظور افزايش جلب كرد. به همين دليل به شما توصيه ميكنيم كه در دوره آموزش افزايش فروش پلتفرم هاي آنلاين شركت كنيد تا تمام قدم‌هاي شما براي فروش فكر شده باشند و از قبل آنها را بررسي كرده باشيد، چراكه بررسي اين موارد به شما كمك مي‌كند تا در زمان مناسب، بهترين گام‌ها را برداشته و به موفقيت بيشتري دست يابيد.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.